hur äre idag vänner?

Om någon undrar så var gårdagen rolig och mysig och allt!
Idag har jag träningsvärk i hälsenorna(?) jag hade heels igår :O

Aja, idag spelade jag match UTE (:O) med U19, trodde att jag skulle få spela typ 10 min,
men det blev kanske runt 60! ojoj jag fick känna att jag levde och så sprang jag nog bort en hel del flerre! (Y)
Matchen slutade 1-1 efter kanonjob av Kaif i andra halvlek :)

Nu ska jag börja lägga fram lite kläder osvosv (GUMMISTÖVLAR) till på tisdag då vi tar fram räsercyklarna och cyklar till Medle med klassen och där blir det även övernattning. Längtar=D

FÖRST: Egopic hihihi



REBECKA LEVER!


Kommentarer
Postat av: hanna

SNYGGING

2009-08-30 @ 19:32:39
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: emma

ska du ta med dig stövlar? (A)

2009-08-31 @ 18:21:12
Postat av: emma

ska du ta med dig stövlar? (A)

2009-08-31 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0