Go-go-go-gokart

Gokarten gick oväntat bra och jag hamnade inte på jumboplatsen. Stolt!!
Hemfärden gick också bra, hade man kanske inte trott om man visste att det var jag och Lisa som for hem på Klas växelmoppe helt själva!
Men det gick finfint, Lisa agerade förare och jag agerade GPS.
och inte blev vi stoppade av polisen heller (y)
vi hade iaf en nödplan om det skulle inträffa...




Där har ni några snygga pics!
KAIF vann förresten med 2-1 över Clemensnäs-KÖNG!
just nu håller jag på att färga min utväxt (förhoppningsvis) bra!
Dags att duscha och se resultatet!
så här ''snygg'' är jag just nu. JA man blänker om man inte har smink;);)
/Felle

Kommentarer
Postat av: Lisa"jumbo" Holm

Hahhahahah, love it:*

2009-08-12 @ 15:09:43
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0