födelsedag? neje

JA VI LEVER!!!!
dock inte mjälte

heheheh. klockan är för mycket för mig för att ha gått upp 8 imorse!
Var hos Majsan ikväll efter herrmatchen, fick mig en present. hur gulligt? supergulligt!!!
inte illa att få en present hux flux utan någon särskild anledning!

Imorgon ska jag och R. jobba sedan blir det nog Gullsand om vädret är med oss.
Dock blir det inte förrän efter 16-
AJA vi börjar halv 9= uppstigning senast halv 8=sängen NU


snygg bild på en av Umeås rondeller:(tagen av min vän ''Lolle'')

sov sött vänner/fell

Kommentarer
Postat av: evelina

shiit vilken "tidig" uppstigning - "redan" halv åtta... själv hade man varit uppe i två timmar då..

2009-08-03 @ 21:00:03
Postat av: emma

ihihih födelsedag :]

2009-08-04 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0