väx upp grabben!

Just i detta nu befinner sig Rebecka i Stockholm där det är strålande sol och ca 20 grader varmt.
Själv sitter man fast i denna lill ahåla kallad Kåge med snö upp till midjan.
Ibland är livet inte särskilt rättvist.

Våran tremening Lisa från Strängnäs har just kommit hit med tåget och ska vara här tills måndag tror jag :).
Och ikväll ska nog jag på bio med Johanna L, det blir ju nice!
funderar på att köpa med mig vindruvor att äta till filmen ;)
vad vi ska se har vi inte bestämt än, själv är jag lite sugen på att se ''Män som hatar kvinnor'' för den boken har jag just läst ut.

Träffade massa av mina killkomisar igår på bussen tll stan (Alex,Axel,Samuel,Timmy SimonB, Johan och AlleC som skulle och bada :)), dom tyckte att det var konstigt att lägga ut ''en aning'' mer pengar på att  fara på spa än att lägga ut 40 kronor och fara på edda. Men skönt var det :)


(Bebban, Johanna)

Känns som att man borde sola på ngt sätt nu så att man inte serut som ett spöker när man går bredvid Rebecka när hon kommer hem sen, får ta mig en funderare på det;)...

Ha det bra, det tänker jag! / F

Kommentarer
Postat av: sara

Jag längtar efter sommaren också!!!:) :)

2009-04-10 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0