utmanad

jag blev utmanad av holmbergerica.blogg.se

Här kommer 7 sanningar om mej.

1. Jag längtar efter denna primadonna



2.Den 28onde april drar jag iväg till Munkviken som konfaledare! PEACE


3. Den 20 maj drar jag iväg till STHLM på klassresa! ännu mer PEACE på det.

4. Jag vill flytta till stan när jag gått ut nian!
 (flyttbil)
5. Jag längtar sjukt mke till sommaren!

6. Jag får lätt dåligt samvete-och hatar det.

7. Nu ska jag se inspelat Ugly Betty med min syster som flyttar till stan i en månad imorgon.


jag utmanar hannasuu.blogg.se och evelina2lindfors.blogg.se

pppppeace /f.

Kommentarer
Postat av: BajsKorven:)

lite jag var först att kommentera !:D

2009-04-17 @ 21:39:49
Postat av: erica

förhoppningsvis gör ni INte det :)

2009-04-18 @ 01:17:02
URL: http://holmbergerica.blogg.se/
Postat av: hannasss

jag fixar det sen, det är roligare med bilder och på den här datorn är det snålt om det ;)

2009-04-18 @ 10:34:12
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0