stan

okej, det här blir typ fjortisinlägg men ok.

Var ju på stan med mor min idag det var nice!
Det här är vad som inhandlades (plus fika och middag)

Gula tygskor-Stadium
Gladiatorsandaler-Euro sko
Skinnjacka-Vero Moda
och så det jag betalade:
Bikiniöverdel-Lindex (trosorna har jag köpt förut)
Puder-Kicks

Och så klippte vi oss på Klipp1.
Tyvärr får ni ingen bild där för just nu har jag den klassiska frisörfrillan typ paltfrilla! -MYCKEThett ;)

Kort sagt så har mamma lagt ut en hel del pengar på mej idag..
tack mammsen!<3

Och på måndag/tisdag blire nog överraskning hehe förbered er!

/fefelish.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte storhandlarNN felleliciaa (:

mkt snygga grejer du fick med dig hem!

2009-04-17 @ 19:26:19
Postat av: hannasss

najs=D



vad kostade din jacket?;)

2009-04-18 @ 22:28:38
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0