planers!

igår hade vi första uteträningen med damlaget. (kul slänga sig på grus?)
Jag och Malin roade oss med att göra upp planer för typ sommaren? och 93-fotbollstjejernasfest, hallå vad hände med den girls??!?!? ;)

Idag ska jag på stan, ska bl.a kolla om 3 par skor (vanliga,tygskor &gladiatorsandaler) och bikini eftersom det snart är dags för bad med klassen (vikitgt viktigt hehe) och en hel del annat.
Mamma ska dit och klippa sig och om man har tur så är hon på det givmilda humöret idag!
Sen efterosm mamma och pappa ska stå i garderoben på Olles ist för mej (laget) så ska vi äta på stan sen ska jag kanske vara med älskade Emma ihih.

IMORGON KOMMER REBECKA HEM..
förbereder mej på att vara i hennes skugga dom närmsta dagarna ;)<33

(L)



Busigt//

Kommentarer
Postat av: erica

jo jag tror det var snart :)

2009-04-17 @ 10:57:09
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0