girlpower!

Okej, måste erkänna att vi tjejer (Jennie,Lisa,Linn, Hanna, jag) åkte ut först i båda omgångarna av korsvolleyboll,
men det tog vi iaf upp ordentligt när vi krossade alla killag i vanlig volleyboll
14-2
11-2
11-4
Blev resultaten!! GO GIRLS!

skirver för tillfället bl-a med en inte allt för glad Alexander Eriksson, upp med hakan nu grabben, tare inte allt för seriöst va ;)
För att inte starta ett krig kan jag ju visa en bild på vad Rebecka hade med sig hem till mej från Egypten!
Och så är syster hemma på en visit, så jag borde kanske umgås med henne:)

Det är ett smycke som står för
''Långt & lyckligt liv''
och så har Rebecka en ring med samma symbol.
Jättejättefint gummsan!




kramisar fellish

Kommentarer
Postat av: LINN

YEAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

hahah klart man ska va seriös=) eller jag va inte så seriös i slutet mot er:P hehe ni fick iaf vinna:D grattis!!!:D:D:D om vi hade fått välja lag själva som ni fick så hade ni fått ganska mke med.........stryyyykkkkk!:):):):)med ungefär 50 - 0;);)tööp

2009-04-23 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0