=D

''peppad på livet'' skrivs de på flera ställen
men he stämmer riktigt finemang,
nu är det sommarplaner/munvikenplaner/sthlmplaner som gäller för hela slanten!
hur peppad som helst på allt och livet leker! (pirripirr mois)
det enda tråkiga är ju att behöva skiljas från världens bästa klass 9A.
men planerna vänner, jag trore blir toppen!




Det här däremot, dömd dirket hon kommer ut för att hon kanske inte har utseendet och inte är så ung längre-gillas inte!
Men sen får hon allt ge igen ordentligt- DET gillas skarpt!
http://www.youtube.com/watch?v=d-KiGva9dV4 Klicka här för att lyssna och se!! (men kom tillbaka och kommentera ;))

Nu ska jag börja göra mej klar för träning med F17, jättelängesen jag tränade med dom, måste erkänna en viss saknad.
Men ikväll blire av jajemen!

/FELLE

Kommentarer
Postat av: mois

hahaha jag håller me pirripirr :D:D:D

2009-04-21 @ 17:47:09
Postat av: Anonym

Såre ska va! Tagga livet!

2009-04-22 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0