63 dagar kvar till sommarlov

Imorse vid halv 9 ringde Rebecka och rapporterade direkt från Arlanda.
Vi pratade på till ca kvart-tio i 9 medans vi riskerade cancer i hjärnan.
Hennes plan lyfte för lite drygt en timma sen (halv 10) och så skulle dom flyga i 5 timmar, så vid halv 3 nån gång är hon framme i Egypten.

Avundsjuk? jag? nä vadå?

Hon har också fyndat kläder, ett par skor och en skolavslutningsklänning, själv har jag slösat en massa pengar dom senaste dagarna, men så är det ibland, jag få försöka spara tills vi far till STHLM med klassen!

Dagen: hitta mitt påskägg (a)
prata med hannasu och höra om hon vill hitta på ngt
äta påskmiddag
och ledig tid, bara ringa och boka in er....................



ät er feta oich glada så tar vi ångesten för beach 2009 tsm sen, okej!?
kram Felicia.



Kommentarer
Postat av: anna

jag har också varit i Egypten :)

2009-04-11 @ 10:42:12
Postat av: aggmeister

du är ägd felle=)

2009-04-11 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0