59 dagar kvar tills korna lämnar ladugården!

I måndags var jag med Hannasuu, eh vi promenerade kan man väl säga.
Frånmej-ersmarksskylten(träffa Hanna)
till mej-kiosken(lösa ut vinst)
från kiosken-runt sörby-hem till mej
från mej-ers.skylten (Hanna hem)
ers.skylten-till mej.

På kvällen for jag med Emma och Hanna till Norrvalla där Kaif herr spelade, (hannas olof!)
där träffade vi också Linus och Alle och Linus kompis Arvid.
Efter matchen tog vi flickor bussen hem, sen var vi hos mej ett tag, sen for vi till Alle.

Och igår kom Emma på den briljanta idéen att cykla till Solbacken så det gjorde vi.
Kan ga att hemvägen var en aning roligare med mer nerförs men he funka.
Vi köpte varsin baguette på Ica maxi- våran lunch och satt där och åt, var faktiskt gott!
Kan sammanfatta att det var nice förutom att man nu har typ skavsår i rumpan av min ljuvliga sadel nu..


Nu ska jag ut och sola, så jag inte ser allt för vit ut i Rebeckas sällskap när hon kommer hem ;);)

/Felle

Kommentarer
Postat av: hannasss

hahahha ofta modeblogg, det har typ hänt 3 ggr? ;)



heta pics osv ;D

2009-04-15 @ 11:26:22
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0