:S:S:SpruuuttA

Kom nyss hem från mb-vårdcentral och har varit och tagit spruta mot livmoderhalscancer (det är typ många som har gjort det, och det känns typ ändå bra att göra det =D)

Och jag var sjuuuuuukt nervös innan eftersom senast när jag tog spruta i 6an eller nått sånt så höll jag nästan på att svimma för att jag spände mej så mycket.
Men den här gången gick det faktiskt riktigt bra och det kändes knappt :D:D:D:D:D:, lättad!!!

Så då har jag bara 2 st till sprutor kvar att ta efter det här, sen är det klart! superrrbra!!!!!

Nä nu ska jag fara till Jacke, vi ska typ gå till ica så att han kan köpa grejer till hans sallad som han ska ha med till Dream hack skulle jag tro, lite nörd men=D.

 jag älskar dig.<3


pusss=D, och jag hoppas verkligen inte att rebecka menar mej med``blondies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0