hooj:)

har vare lite trög på skriva, har haft bajsläxa sovi å vart me hampzor=)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I söndags var jag också på bio, jag såg batman me hampus=) (the dark knight)
den var faktist väldigt bra, men gud så lång. nästan tre timmar!

 

jaa idag äre torsdag, snart ska jag äta mat! och efter det ska jag väl baka nåntign! jag brukar inte baka men är så sugen på fika! och seenare ikv ska jag  väl umgås lite med min syster:):)

också kommer ju systers släkt från västerås. lr iallafall hennes farmor å farfar, dom ska sova i mitt rum, får se var jag ska sova.. åker ju lix till pappa imorgon så det ska väl itne spela någon roll.

sen ska jag typ va me emma4 ikvällll:):) hon är ju moppegangster, har nyss fått moppekortet så hon kör som en galning genom hela kågedalen!hehh
 
By the way..
jag körde moppe till fadern igår, åt på frasses och kollade på hus!! =)
vi kollade på hus i falkträsket på den där sprillans nya gatan! typ ballerinagatan lr balettgatan, något Frrrrreääschaa hus vill jag lova!! 2,3 skulle dom ha för huset! kändes något dyrt men ni skulle ha sett !!


till alla blondiesar där ute, detta var inte huset=)

pusshj ;*  /r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0