arbetsmyror typ

Tjo, ja idag har vi som sagt jobbat igen.
Är helt slut i händerna efter allt dragande, plus att det känns som att min rygg typ har gått av, inte bra. :)

Vi planterade ju också träd men det glömde nog Rebecka att skriva, jäätttteroligt. NOT!
Men pengar fick vi ju och det är nice:).

Här är lite bilder från våran tuffa arbetsdag!!!!

  

Tänkte lägga in en fin bild på mig och Rebecka tillsammans också fast den glömde jag visst ta från han vi jobbar hos mobil så det fick avsluta med en läcker bild på mina stövlar ist.. eh ja så kan det bli när man är uttråkad :):).
Observera också min finfina overall, nästan lika fin som den i rosa Rebecka... HAHAHAHAHAHAHAH! ingen fattar.

Nu måste jag göra mig klar för ikväll ska jag vara med Jacke :)

Pusshej/  Felle

Kommentarer
Postat av: stövelälskare

ååååh jag vill också ha såna där stövlar, jag bara ÄLSKAR dom!<3

2008-09-23 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0