wiihi livet leker!

For till skolan idag efter att ha varit hemma igår pga feber, svullna halskörtlar och förkylning!
Hade typ missat en del på bara en dag men den här dagen var typ ändå rätt toppen =D!
För det första- fick omdömena :D
För det andra- musik 3orna hade typ ``konsert`` i matsalen. grrrrrymt duktiga!!!!

Nu lever jag mest på te pga att halsen är t.om ännu svullnare än igår tror jag minsann, men ändå, this is the great side of life. typ! :D
förutom att vi har SO prov imorgon- om massa olika ismer, började träna idag,men kan det mesta nu så det är väl bra antar jag:)!


-.-.-.-.-.-.-.-.
HOPPAS DU HARE TOPPEN PÅ PRAON REBBELIBEBB!
LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG, DÅ BLIR DET TJEJKVÄLL MED ÖVERNATTNING OCH ALLT!
PUSS FLICKOR! <3

och så avslutar jag genom att bjuda på den här verkligt suuuuuuuuuperläckrabilden ;-)



PEACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0