Uppkörning!!!!

Var nyss och hade moppeuppkörning vid Holken, svinkallt och så. men det gick ändå typ hyfsat, iaf för att inte ha kört så himla mke vespa.
Slalomkörningen gick bra, hade faktiskt inte ner nån kon- typ stolt! ;}
Sen skulle vi göra U-svägningar åt båda hållen på liten yta, (lite mindre än en parkeringsruta)och utan att sätta ner fötterna. Det gick jättebra åt ena hållet, det klarade jag på första försöket men åt andra var lite svårare, men jag var inte sämst iaf,  ;).

Sen vare då tvärbromsning och då var jag trög så jag fattade inget men det gick bra när jag fattade tillslut ;).

Och så fick vi testa fylle-glasögon.. vääääldigt förnedrande men skitkul:)

Och så har jag bakat tårta idag för mamma fyller år- GRATTIS MAMMa<3<33<3<3.

Så ska smaka de´n nu, gjord bara av mej så det är liiiite riskabelt ;)..


 huhihihi typ heta, flera år sen. spana in den klart hetaste >>>>>>

puss:) / F.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Din moppeuppkörning verkade då en aning mer seriös än min var. Men Holkenparkeringen, hmm..

Haha, att fylleglasögon är kul? =)

En eloge till dig - tårtan var jättegod! =)

2008-10-06 @ 22:18:47
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klarade du Provet?? ;)

2008-10-30 @ 18:37:43
Postat av: vickan

minnen alltså=) jag vill tillbaka! ;)

men heting där bak alltså ;P

2008-10-30 @ 21:40:43
Postat av: Fellleee

haha du vet timmy vissa, även du, har ju turen att fylla år sent så ja har inte gjort provet än -.-

2008-10-30 @ 21:52:24
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0