Tio saker du inte visste om mig...

Tio saker du inte visste om mig...


...  jag är ofta skiträdd när jag er skräckfilm

... jag spelade trumpet i fyran :] skitcoolt !!!

... jag fyller år i december  :(:(:(

... det längsta jag har varit tsm med någon seriöst är 1 år

... jag har spelat fotboll sen jag var 6 år (nu är jag snart 15)

... jag bor ca 80 meter ifrån jacke(L)

... jag har samma mellannamn som rebecka (H)(L)

... jag har aldrig kört bil

... men däremot så har jag varit i Finland 4 ggr (plus åland), på Mallorca 2 ggr, i turkiet, teneriffa,rhodos och kreta 1 gång var.

... jag har varit på zon-läger


jasi nu kanske ni har lärt er någort nytt puss/ F.  =D=D=D=D=D=DD==DD=

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo rädd för skräckfilmer ;) vet vi ju redan :P:P

2008-10-30 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0