sjuklingennnn:(

UTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKAD
UTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKADUTTRÅKAD

hallåå det är döötrist att va hemma hela dagarna och se skitprogram på tv :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

och ändå sa jag två dagar innan jag blev sjuk..
- Åh va skönt att va sjuk, då kan man ligga hemma och se på film hela dagarna!
ÄGD JAG BLEV..

Jag ångrar mej! fy vad trist! jag vill tillbak till skolan  och träffa alla.
vill särskilt va me hampus&felle har inte träffat dom sötnosarna sen i fredags... ;( (felle i torsdags)<3

buhuu, nu ska jag ner och nöta sönder tvn ännu mer!!!! ska se fortsättningen på S.O.S Familj...

HAHAHASHAHHahahahHAHA
btw måste va hemma imorrn me.. får inte gå till skolan med feber sa mamma.. :(
har vari sjuk sen i lördags nu   ***************


Hare bra:(:(<3  / Rrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0