PRAO

Jag säger bara att skolan kan dra jag vill praoa hela livet!!!!=D

Som ni kanske fattar så har det varit helt otroligt kul den här veckan, det har som alltid funnits något att göra, bara man tar egna initiativ så :)

bl.a så har jag stekt mat, gjort sallad, tagit fram & bort salladsbuffèn, lagt upp & serverat mat, torkat bord, diskat, och städat, skurit bröd, och så har vi fått äta på Carl-vikort (där jag praoade) varje dag - MUMS!
Och så testade jag på att jobba lite kväll också, det var rätt nice:) 

Och om vi inte ville ha något av dte dom serverade så fick vi göra vad vi ville ha själva :)
Idag gjorde jag och Towa hamburgare och igår kycklingsallad, namnam!

Och alla som jobbade där var jättesnälla också, så jag kanske kommer att gå hotell och restaurang, (inte för att det har något att göra med att dom var snälla )det är inte omöjligt iaf.. vi får väl se, jag har beslutsångest!!!

 Carl-vikor var iaf hur bra som helst!!! saknar det redan :)

/Fifelliicosa

Kommentarer
Postat av: Evelina

Välkommen till restaurang-branschen =). Dock så undrar jag vart du praoat? "Carl-vikort" eller "Carl-vikor"? Eller kanske "Carl-Viktor" som det egentligen heter? ;)

2008-10-22 @ 19:24:29
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0