heh-

Dagens humör: tråk
Dagens borde: städa
Dagens frisyr:
...ingen kommentar
Dagens smink: naket!!!!
Dagens klädsel: mjukisdress
Dagens planer: inte ett jävla piss
Dagens vill ha: hampus:]
Dagens längtan: hampus
Dagens fundering: läxa..
Dagens beroende: vatten
Dagens personer: har varit ensam hela dan:(:( alla jobbar ju eller går skolaaa</3
Dagens roliga: det har fan inte hänt nå roligt idag. jo Hampus ringde<3
Dagens låt: .......reklam
Dagen puss: hade Hampus fått om han var här


NU ÄRE NOOG, imorgon blire skolan fast jag har feber jag bryr mej inte.
det är så jävla tråk hemma på dagarna. det enda att se på tv är typ TV-SHOP hur jävla kul äre och se på dammsugare i tre timmar???????????????
nääe nu blire skola imorrn! där finns det i allafall folk

när jag blir stor ska jag fixa bra tv 24/7!!!!!!!! tänk på dom sjuka och dom gamla ska dom behöva se på DAMMSUGARE hela dagarna resten av deras liv??

nääe

/ssijjukk

Kommentarer
Postat av: fiififfieeelie

hiihh fini jag saknar dej gumman.<3

jobbade 9-18 idag, ändå nice=D

men krya på dje stumpis:D(L)

2008-10-16 @ 20:04:59
Postat av: Hampe ä'r gay

Hampe är gay rebecka :P

2008-10-17 @ 16:57:38
Postat av: Rebecka

hampus är inte gay:)<33

2008-10-19 @ 15:50:15
Postat av: Alina

Hejhej:) bara kollar om det funkar att kommentera:)

2008-10-19 @ 15:56:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0