fredagen

Var hos Emma efter skolan, åt också där-jättegott:)
Sen for jag och hälsade på min sjukling, jacke. 
han har fasen allt man kan ha på en och samma gång känns det som :(((<3<3<3.
se till att bli frisk nu älskling!

Sen for jag till Emma igen,var barnvakt ett tag för hennes lillebror. sen for vi ut och så :)

Sitter nu och kollar på idolframträderna från ikväll, asså Lars och Johan, dom är bland dom bästa enligt mej för dom är så unika och vågar vara sig själva osv. 

Men annars är det svårt,inte så jättestarkt startfält i år typ. Men jag måste ju också hålla lite på Loulou eftersom hon kommer från här i närheten =D



http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.667046&amp;renderingdepartment=2.19545 här kan ni lyssna på Johan och om ni går lite längre ner så är Lars låt där:D:D
 
Men nu snart ska jag gå och lägga mig, ska på stan med mamma imorn, ska kolla om jacka, skor och typ handväska och så :)

GOOOOD NATTT CHIAO! /f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0