ÿo

Tjatja, jag har varit en duktig flicka och inte suttit vid datorn på typ länge(A)

Jasi i veckan har jag 3 prov, spanska (typ det andra spanskaprovet på hela högstadiet ;) ) engelskaprov och så matteprov där lärarn bara har gjort allt svårare att förstå nu -.- ...

Jacke du får visa upp din mattetalang och jälpa mej, okej ;)?

Imorn blir det iaf att fara till stan och kolla efter julklappar och så där och sen beställa kinamat och fara hem till min morbrors lägenhet med Ewe och ha fimkväll/systerkväll med henne :) det blir nog nice.
sen antingen sova där och gå upp tiiidigttidigt och ta bussen till kåge på onsdag eller fara hem vid 10 efter desperata hemmafruar, beror på:)

idag har jag och Rebecka iaf bestämt att på lördag blir det först att fara och bada på Edda (Rebeckas födelsedagspresetn plus fika) och sen ska vi hyra rosa the movie, våran älsklingsfilm =] <3hehe. mysigt :) 
mycket het bild från jooobbet. MJAOU

  haha asså söt grabb <3!


/fFFFFff

Kommentarer
Postat av: tanne(AKA KKN)

Mjo, mina mattekunskaper är ju på topp, not.. ;)

2008-11-18 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0