yeah

vaknade kvart över 10, klev upp och fikade sen kl11 for vi till stan och där köpte jag nya svarta skor:):):):):):):):)
dom var stora i storleken eller så har fötterna krympt, 36 har inte passat mej förut?
vid typ halv 1 eller nått gick jag på stan med EMMA:) vi köpte godis på hemmakväll och åt varsin mellan stripsmeny på frasses nån gång vid 2.
sen tog vi ut pengar och gick upp till hockeyladan och ställde oss i kö:) var tidiga så fick stå ute och frysa.
kl3 släppte dom in oss och sen satt vi en timme och väntade på att matchen skulle börja. vi träffa chrille l och hanna l på hockeyn och en massa andra kågebor.

sista perioden tryckte jag emma å chrille bort småbarnen som stog längst ner i klacken och ställde oss där.
dom försökte trycka bort oss, men inte lyckades dom. sen sa dom;
- ni får våra popcorn om vi får tillbaka våra platser?
näää tack:)
även dom inte spelade särskilt bra mot Djurgården slutade matchen 2-2,  jag hade väldigt kul:):):)

...justja under halva perioden pratade jag och emma om att det aldrig var några turkar eller muslimer på hockey, just då kom några turkar och ställde sej breve mej, sen kom dom närmare och närmare så jag flyttade mej upp en rad..:( (A) i slutet av andra hade dom tagit över halva räcket ;/ det var då vi gick och tryckte bort småttingarna.

sen åkte vi hem. var hemma nån gång efter 7, då åt jag liite tacos och sen satte jag  mej vi datorn:)
det var min dag.. hooj:) /RRRRrrrrrebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0