vilken wuuuunderbar morgon oo vilken underbar dag..

Jaha idag ringde jag matilda o jonny till massa äffärer i stan och så och frågade om dom ville sponsra våran innebandyturnering på luciavakan. eller ärligt talat så pratade jag mest för jag var ju såååå bra och satt och skrattade med dom (enligt jonny). Det gick iaf bra :):):)::):):). vi va typ syperduktiga! även fast vi missade spanskan och matten men det gör ju som inget lixxxom..

Och så fick jag veta att Jacke var på skolan så då träffade jag han i typ 10 min eftersom han hade försovit sej (typ duktig (A)?)

och så nu ska jag bara plugga massa till So provet vi har imorn om hinduism osvosv.. :S
vilken toppendag alltså.. eller okej vissa saker var ju bra iaf, och när timmy blev lite blöt :]]


/Lindfooors

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt :( //TN

2008-11-26 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0