tankar osv

Tankar om Idol2008:

så.. Sepideh åkte ut ur Idol inte helt oväntat.
Hennes divasysters kommentarer var onödiga.

om artisterna:
Lars: tar inte Idol seriöst. men de kan inte hjälpas han är charmig! (kolla på hans dejt på tv4!:))
Anna: gråter hela tiden? bäst efter kevin!
Robinliten: borde redan ha åkt ut
Robinstor: brabra
Johan: HEJDÅ
Kevin: bög..(A) men IDOLVInnANREN2008 +++inte dålig svenska för att ha bott här 9mån!!
Alice: sprider glädje, börjar sjunga på sista versen?
glömt någn??

..tills nästa avsnitt UT ME JOHAN PALM, hans röst spricker hela tiden. hur kommer det då låta när han kommer in i målbrottet??? dessutom dansar han förjävla jävligt.

..till Lars. du sa "jag vill inte vinna idol" varför är du då med? av framträdandet idag såg det ut som han ville bli utröstad.

 kevin borg. (dålig bild)

Om halloween:

varför egentligen fira det tänk på oss som är lättskrämda?:(
(bror fick låsa dörren han hade hängt en låtsasorm på handtaget.....)
och  varför ska egentligen man se skräckfilmer man blir bara rädd..hah:)

Om barn/vuxna:

jag fattar ärligt talat inte hur vuxna orkar ta hand om småbarn?!?! dom är ju jättejobbiga
själv låser jag bara ut bröderna eller brottar ner dom om dom är jobbiga.
hur uppfostrade kommer mina barn bli?.. ;S
tål att tänkas på

jag måste sluta göra det till en vana att blogga efter 12?? lr

stoltttttt, jag har skrivit ett jävligt långt blogginlägg för att vara jag.:}
men nu ska jag gå och sova, har en massa läxa att se framemot imorgon..
btw johannnana ville att jag skulle cykla till Kåge nu.? dream on:) rebecka ska sova.
TACKFÖRMEJ & SOVGOTTT alla som inte redan sover;* /REBECKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0