sovmorron;]

ingen klår min sovmorgon idag vill jag lovaa
jag började kl10.10 idag,,, och jag vaknade 09.55
jag hoppade upp ur sängen och klädde på mej och borsta tänderna
sen bar det av med bil till skolan. var där typ just före tio över, ändå int dålig.
det tog alltså 5min att göra mej klar imorse;D hah

sen hade jag bara svenska sen lunch, så jag behövde inte va hungrig så länge.
efter lunch hade jag so-prov och musik, åkte hem med 14.20 bussen
sen satte jag mej framför tvn och såg vänner och åt glassss & kladdkaka :)

nu ska jag platta håret och sen äta middag, sen bär det av till Felle i Kåge
och nån gång vid 8 blir det KågeRock.

sen imorgon kommer pappa och hämtar mej och då far vi till Lycksele och träffar hans tjej och henens barn.
och på söndag är det tydligen kort med fotbollen med nya IQ-tröjerna ;O

/r

Kommentarer
Postat av: tanne

Jaså, så jag ska vara med på kort. Har ju också en sån där störtskön IQ-tröja!

2008-11-08 @ 00:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0