lördag

Kågerock var rätt chill för alla mina superläckre frieeends var ju där och jacke såklart. även fast han övergav oss för datorn sen hehe.. plus att jag på vägen hem blev skrämd av Fälta, vilken stjärna han är!!

Sen nu har jag typ 3 läxor som ska göras idag, eller Hk läxan är till vecka 48 så den blir nog inte av men seriöst skriva om en artikel som man inte fattar ngt av...
Tur jag har smarta människor i min närhet.. eh? ;)

Ikväll kommer jacke hit och äter med min famillyy och faster&farbror. Sen blir det att vara med Emma får se vad som händer, inte lätt att veta...

Personligt meddelande till Emmma: GRRRR!    (inte pga bilden...)
du vet vad jag menar va ;-) ;-).

bäst att kämpa på lite mer om Darwinisterna nu och sen fara och köpa ingredienser till en farsdagstårta!!

/f

Kommentarer
Postat av: Emmmmma

heheh, nae jag fattae inte vaddå GRRR? :]

2008-11-09 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0