lite allmänt sådär

here comes lite olika bloggar...;
www.blondinbella.se  (Isabella Löwengrip)
www.kissies.se  (Alexandra Nilsson)
www.hannasuu.blogg.se (Hanna Sundin)
www.aliceronnerdag.blogg.se (Alice Rönnerdag)
www.mariia.webblogg.se (Maria Ulmefors, prisbelönad fotoblogg)

idag hade vi trampett(stavas det så?) på idrotten. det gick väl hyfsat, tog det väl inte jätteseriöst.
sen hade jag spanska, filma och läsa upp ur nån barnbok, det gick åt helvete ;)
sen tog jag bussen hem och satte mej och fikade vid datorn
sen alldeles nyss åt jag middag då satt vi och diskuterade bögar:) haha trevlig familjemiddag
mamma ville inte jag skulle sitta vid daatorn efter maten eftersom jag får problem med axlarna men jag satt mej ändå
och då kom lille lillebror och käfta. blev inte glad så tryckte ner han i golvet sen slängde jag ut honom för att han fortsatte va jobbig. hah:) han får helt enkelt skylla sej själv
mamma tjatar "du borde gå ut och röra på dej"  säg du de
ska snart stänga av datorn och vara duktig flicka:) kanske se på tv eller göra läxa...

ge me SNÖÖÖ och JULLOV

 
javetjavet men is hör till vintern




                        SPORTLOV GALTIS BODA HERE I COME(LLLL) arjeplog<3





/rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0