jag ringer på fredag

hooj=) var länge sen jag skrev.
min helg:

KågeRock på fredagen med felelelelelelsiiii'sSia, emma, johan & timmy var jättekul:D:D:D:D:D:D:D:D
på lördag soov jag sen åkte vi bil till lycksele(det är ena dryga 15mil ska ni veta) sen väl framme ..
ja det enda vi gjorde var väl att äta typ.

kvällsmat i lycksele:
*god kyckling och risgryta<middag
*nån kaka med grädde
*glass med frukter och choklad
*godis & popcorn

på söndag åkte vi hem igen.. och på kvällen hade jag fotbollsträning och efter det såg jag självklart på ensam mamma söker ;]<32

sen nu idag denna äckliga måndag har jag typ inte gjort nånting vettigt.
typ testat lärarnas gränser(: 
fast sen har jag ju faktist pluggat till engelskaprovet!!

och sen skicka timmy en låt, haha den va himla rolig;;
http://www.youtube.com/watch?v=zPwmM10DcC8    <<


HEJDÅ & GODNATT           /Rebeckaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0