hooj

idag har jag gjort en av mina matteläxor... wiie, det var inte ens jag som gjorde den.
johan räknade ut uppgifterna för jag fatta ingenting. tackkk:D..

sen for ja till hampus,, vi tukta moppe till Carlssonsss och såg på när dom lira tvspel.
sen for vi till Stenvallllls och såg på "den magiska leksaksfabriken" ? emil ville tydligen se den

:) sen for ja hem och åt plättar och senare ikv äre träning och ensam mamma söker:D:D
hahaha.. nu sitter jag och funderar på om jag ska göra nån läxa.. men nä gör det nån annan dag:) förhoppningsvis
 nämen nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på musik och deppa för att det är skola imorrn!

hooj:)  /RRr

felllelisia::::::: johan palm suger visst stjärt                           ;)
tackåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0