Luuuccciia

Natten går tunga fjät, runt gård och stuva...

9A är dom bästa trallalalala! som ni kankse fattar så vann vi igår (!) över REBECKAS kära 9C i finalen!! HEHEHE alla mina vänner älskar mej nu, heh not.
500 kronor till klasskassan och pokal inte illa =D.
och så vann jag på en ståplats biljett på en AIK match i utlottningen, då blev Jacke och hans kompisar ägda för dom tänkte ta min lott. HAHAHAHAHAH!
jag ska he utr bilder sen tänkte jag när dom kommer ut från folk som tog kort:)!

och idag så har jag varit på stan. Köpte julklapp till pappa och jacke och en tröja/tunika som kanske Rebecka har likadan????? ta det som en komplimang isf lilla skruttis<3.
ikväll ska jag vara med Jacke tror jag:).

HA EN BRA LUCIA (ni kan ju tänka bort det faktum att hon petade ut sina ögon och gav dom till en kille för att han tyckte att dom var fina!)

KRAMISAR fellelicsisos

Kommentarer
Postat av: KKN

Haha grattis........

Jag vann då en MAmma mia film dedu;)Nu ska jag sitta och se den varje dag :}

2008-12-13 @ 16:49:53
Postat av: BajsKorven

9A!!!!:P:P:P vi är bäääääääääst :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P



PS. Rebecka är en Blåsfisk;)

2008-12-13 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0