julkänsla?

inte mycket gjort idag men igår hade vi som sagt DM match mot myckle 92, var riktigt jämt men vi fick tyvärr typ inte en enda boll på mål. vi förlorade med 0-1, lite synd men aja.
Och så fick jag min födelsedagspreset av Rebecka, efter den följde sms i typ en halvtimma ``du är bäst``,`` nej DU är bäst``,, ajja så kan det va ibland :-]
Sen var jag hos Jacke och myste. :)
gick och la mej vid typ 2.

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton. Jag saknar när man var liten den julkänslan man gade mne man får väl göra dte bästa av saken!!
imorn ska jag på stan med Blemma. Jag ska kolla om jul-och nyårskläder och en till liten sak till Rebeckas julklapp :-D!!

Egentligen hade jag tänkt lägga upp en seriös bra låt men det hittade jag inte så.. eh ja.. det fick bli såhär istället:







Julbild från förra året hahah läckert!!
Nu ska jag och Ewe laga mat.

Pussar F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0