HEMSTUDIEDAG

Gick upp vid 11 idag, tänkte att livet leker,
började göra SO.. okej jag kanske ljög i förra meningen.
tänker på idrotten vi ska ha idag, okej he funkar
sen kommer matten och No:n, livet suger.


hehehe rätt seriös, eh.^
ska gå till ica nu och köpa hårfärg och det räknas som en del till gympan sen blir det sitta och trampa motionscykel!!
Imorgon ska jag på någon slags julkonsert med mamma, Ewe, Jacke, och Jonas och Maria  och så ska Emma spela några låtar. jag hoppas det blir mysigt! :)

Aja, bäst att gå iväg och köpa färgen då, och hoppas på att jag inte kommer se ut som en kyckling ikväll !!!!!!!!!!

slutar med en-
DAGENS LÅT:



(jag gillar den forfarande ;])

/felicia

Kommentarer
Postat av: KKN

Fusk att ni fick ledigt.. :(

Blir nog nice med julkonsert :D

Jag ska också köpa hårfärg vettu ;]

2008-12-08 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0