hehejj..

HEEEEj alla kära läsare här kommer ett blogginlägg från flickan som är duktig på blogga...;

ja då vare hemstudiedag idag då. vad har man gjort??
hehe joodu klev upp klockan 08.45 och fikade osv. sen åkte jag, mamma och emelie bil intill staden.
klockan10 for jag å mamma till Resebyrån och fick tips om vart vi skulle åka på semester på påsklovet!!
det blir nog ändå Egypten ;]]] yess
hehh sen köpte jag lite grejer.. och sen tog jag mej ett skrovmål på frasses:)
sen typ vid 1 eller nått for vi hem,,
och sen vet jag väl inte om jag gjort nånting vettigt hemma.
typ smsat och lyssnar på musik i 7timmar???
men INNAN nån börjar klaga måste jag säga till mitt försvar att jaghar läst no i en timme!
egentligen skulle vi följa schemat idag men vem fan är seriös och gör det?? nä juste
okejdå men felle verka ju seriös. men du tror inte jag sitter hemma och pluggar.
nejtack. har man inte skola ska man inte jobba heller.:)
fast vi har no imorgon så jag borde väl läsa på lite mer.

men ska typ ner och spela tvspel:):) blev inga bilder orkar inte, vi tar det nån annan dag:)
hooj/ REBeCKAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0