Fredag!

Efter skolan igår gick jag och Hanna till ica efter det att   hade spillt ut typ allt mitt smink på skolans golv...
Vi var iaf riktigt duktiga, fick bara gå tillbaka en gång för att handla det vi hade glömt att köpa- glassen ;-).
Sen gick vi till skolan för att ta bussen till Ersmark och så hittade jag en  YESYESYES!
Vi fick iaf skjuts av en lärare som heter Gunnel och hennes man hem till Hanna eftersom vi gick in till skolan för att hitta Pär, det var ju snällt :-).

när vi kom hem så städade vi och  och  . Vi hann också med att , ,  HOTHOTHOT!
Sen tillslut så kom  och .
Då åt vi först middag (kroketter och kyckling med currysås- currysåsen var godast hehe :]) och sen efterrätt (hallon-mango-björnbär -och juice sås med glass och improviserad riven choklad på).
Sen blev Olof lite sadeyed  :-(, men det gick om när vi började köra eyetoy , , .
Efter det så sjöng vi singstar, Olof hade känslan , men Hanna var ändå singstaren !
I slutet blev vi rätt trötta , okej det var ett skämt men vi for iaf hem sen. förresten så såg vi också .

Kvällen var riktigt rolig tycker iaf jag:):) /PUSS

Kommentarer
Postat av: BajsKorven

Det var då fan inte jag som spillde ut sminket !!!



felle din lögnare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-06 @ 14:51:28
Postat av: sadeye

men bordet blev ju mobbat :( (A)

2008-12-06 @ 18:12:42
Postat av: Anonym

tusen år senare kommenterar hanna som är en aning seg (somvanligt)



i had a great timee, och jag gillar våra poseer :]

2008-12-16 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0