Fredag!

Ikväll, eller typ snart ska jag fara iväg på Luciainnebandy på Holken. Vårat lag (9a) är typ superseriösa. Eller iaf Jonny, som kallar sej ``head coach 9A``.
Vi har tryckt tröjor med 9a logo, namn och nummer och C på capten och A på 2 eller 3 stycken, vet inte riktigt ;-). hehehe ja jag hoppas det kommer gå bra iaf, det borde det! ;]

Och så ska det vara uppträdanden också, nicenicenice!! ;] dom jag vet  om ska uppträda är hanna  och anna och Signe-gullig bild men det bästa jag kunde få fram just nu ;].

men Timmy den svikarn är inte med i vårat lag för han ska till umeå och fira jul ist... :@ okej jag skoja timmylimmy, jag förstår!
Alex är med ist heheh :].

bild på alla i vårat lag heheheh(jag är seriös..)
 Moooe, Andreas aka TOS , David-traktorförarn, Alex the karaekid, Johan som är goalieee, och Petterrrrr the tukter!!!
känns som att jag har glömt ngn men va fasen får väl vara sådå:)
och på våran superseriösa coach (fixade flaggot t.o.m PINSAMT :O!) FLICKOR HAN ÄR SINGEL :

hehe jasi det var väl allt just nu, hehehe men vi hörs pussssssar!
/felllitooo heh

Kommentarer
Postat av: sigen

hihi busig bild fellefjong :$

det var skitkul! =D



och för alla er som inte vet så är felle årets chica=D YAY! =D=D

2008-12-13 @ 12:05:20
Postat av: Hanna Kajeh

de va galet igår älskling<3

2008-12-15 @ 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0