!!

Vi var och red idag med EV idrott, asså det var seriöst skitkul även fast man fick typ utslag över hela halsen och så pga allergi men va göre. OCH så fick man sej ett och annat gott skratt när man såg några, skitsöta hehhehehe :].
inte för att jag är ngt proffs hehehe...
Sen gick jag och Rebecka hem till henne och så var jag där tills typ sju:).

på fredag ska jag vara med Hanna, Jacke och Olof. vi ska vara hos Hanna och göra ngt, jag hoppas det blir roligt, längtar=D
sen på lördag ska jag vara med Johanna, Moa, Timmy och Johan i hemmis=D det lär nog också bli nicenicenice! vi ska typ vara ute och leka mörkerkurragömma ;O? :]
skitbra att det finns björnar, ÄLGAR och t.om lodjur där !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O:O:O:S:S:S:S::S:SS:
jaghoppas jag överlever. får väl gömma mej i närheten av ¨någon så att dom äter upp den istället. Nä jag askoja, jag får säga att Timmy att ta med bössan ut heheh.. ;]

Jag ska komma ihåg att lägga ut bilder på allt det här sen heeeeeeeejs! /felicia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du ska ha en jätterolig helg :D

2008-12-03 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0