2008 liiider mot sitt slut!

Rebecka fasen vi måste skärpa oss... annars får du spö när du kommer hit snart!! :*





Ska bara hälsa alla ett GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!
hur ska ni fira?????????? OCH: har ni något nyårslöfte???????


själv sa jag fira tsm med några friends:) jag hoppas det blir nice.
och nyårslöften från min sida brukar kommas på lite i efterhand ;).


Men hörrni, jag måste göra mej klar nu. Ska träffa Jacke en tväris, sen kommer Rebecka vid 3 och då ska vi gå och handla mat och sen ska vi eh.. laga den och äta den!! yeah. sen ska vi ut och träffa andra vänner!!!


PUSSSS och hoppas erat 2009 blir kanoners!!! :D
/felicia.

Kommentarer
Postat av: Ina

Sv: Gott nytt år själv felle, Du me Rebecka=)

2009-01-01 @ 14:59:18
URL: http://inanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0